donderdag 21 april 2016

Ooooh nieuwe strijkapplicaties

Oooooh zó leuk!

Wat heb ik toch een gewéldig vak!
Werken met de mooiste en kleurrijkste materialen en daar iets nieuws van creëren.
Héérlijk!

Kijk nu toch es....
We kochten weer nieuwe strijkapplicaties in bij applicatie-en-zo
Het zijn allemaal full color applicaties, dus geweldige kwaliteit.
Niet stijf, slijtvast, scheuren niet, zien er super scherp uit.
En voor de freubelaars onder ons; DOEN!
Wees niet bang, ze zijn super simpel om op je project te strijken, gewoon met je eigen strijkijzer.
Ik streek er al weetikhethoeveel op (écht héél véél) en het ging nooit mis. En dat wil wat zeggen hahahaha!
De voorraad die we bestelden is voor gebruik op Pimpschuur artikelen en dit keer niet voor de losse verkoop, dus wil je ook zo'n toffe strijkapplicatie dan kun je hem hier bestellen; applicatie-en-zo

Hier een preview van een aantal die we inkochten :)

Hoe verzín je het?! Een giraffe met bril, snor en stropdas. Lollllllll

Deze is helemaal 2016, Ibiza styleeeeeeeeeeeeee 


Heerlijk zomers, een verleidelijk ijsje
 
 Geweldige rozet met een gehaakte bloem. Zó tof!


Deze rozet stal ook meteen mijn hart. Zo enorm leuk!

Verantwoord zoet! Lekkere smarties in de vorm van een hart

Ik heb al zo mijn ideeën over wat ik ermee ga maken.
Vandaag ga ik er al mee aan de slag, dus de eerste resultaten zullen op de nieuwe site snel genoeg te zien zijn.

Hoe het met de site gaat?
Het begint ergens op te lijken :)
We zijn nu volop aan het testen, als dat gedaan is dan kunnen de artikelen in de shop en kunnen we online :) :) 


============
Iets leuks gezien? Iets bestellen? Iets te vragen?
Mail naar info@pimpschuur.nl (liefst o.v.v. artikelnummer) en ik mail je zo snel mogelijk terug!
=============

Meer informatie over bestellen kun je HIER vinden.

============
 
Enjoy deze zonnige mooie dag!
 
Groetjes, Eveline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten