zaterdag 30 april 2016

De laatste loodjes

Wegen, meten, prijzen enzooooo


Amai... in die laatste klusjes voor we online kunnen gaat nog veel werk zitten!
Het gros was al gewogen, gemeten, geprijsd en had al een omschrijving, maar de kleine 'frutseltjes' moesten nog.
Een hele klus, maar ik vind ze wél enoooorm leuk!
Een kleine preview.

Let vooral ook op de prachtige kwaliteit foto's die André met veel aandacht maakte. Echt super dat hij dat voor me deed!  :)
En ik bedank je nogmaals... kan het niet genoeg roepen hóe blij ik ben dat ik je camera mocht lenen Sofie Chwatchko :) :) THANKS!!!!
En dankjewel Frederike voor het uitlenen van je statief! Dat maakte zóveel verschil!

Straks allemaal verkrijgbaar in de online shop en natuurlijk nog véél meer!

============
Iets leuks gezien? Iets bestellen? Iets te vragen?
Mail naar info@pimpschuur.nl (liefst o.v.v. artikelnummer) en ik mail je zo snel mogelijk terug!
=============

Meer informatie over bestellen kun je HIER vinden.

============


Geniet van jullie weekend!

Groetjes, Eveline





Geen opmerkingen:

Een reactie posten