donderdag 12 juli 2012

Weer 3 nieuwe stofjes

Super!
 

De hartjes hebben in het echt een iets meer roze tint.

Stretchjersey Pinguin Parade

Deze 3 prachtige stoffen kwamen gisteren binnen.
Allemaal rekbaar, dus geschikt voor t-shirtjes, pyjama, jurk, rok of wat je nog meer kunt verzinnen.
De wolkjes kocht ik groot in, dus daar is veel van op voorraad. De andere 2 stofjes slechts 1 meter, dus wees er snel bij!

Een overzicht van alle stofjes kun je HIER vinden.

===========

Er staat weer een hoop nieuws aan te komen.
Ik ben voor een deel bezig de kleding collectie voor de komende winter te ontwerpen en stoffen hiervoor in te kopen.
Ook komen er wat ingekochte originele items deze winter, ik spotte geweldige gehaakte mutsen in de vorm van uiltjes; 

 
Leuk voor baby's , maar zeker ook voor oudere kinderen!
Daarnaast komen er hele mooie zeep cupcakes en petit fours aan in mooie kleuren en lekkere geurtjes.
En..... er komen rokken voor dames!
En natuurlijk kun je ook een rokje van dezelfde stof voor je dochter laten maken. 
Ook komen er jongens overhemden in super leuke stofjes en nieuwe jurkjes voor lieve meisjes.
Ik probeer zoveel mogelijk de kleding zelf te ontwerpen, maar voor deze super leuke jurk maakte ik een uitzondering en kocht ik het patroon.
Het is een Elodie van het bekende merk Farbenmix.

 En zo heb ik nog meer ideetjes. 
Kortom; weer een hoop leuke dingen onderweg!

=========

Iets leuks gezien? Iets te vragen? Iets bestellen?
Mail naar info@pimpschuur.nl (liefst o.v.v. artikelnummer) en ik mail je zo snel mogelijk terug!

Een hele fijne (hopelijk droge) dag nog! Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl











Geen opmerkingen:

Een reactie posten