zondag 22 juli 2012

Creatievelingen gezocht!

Verandering is goed!

Pimpschuur groeit. En hard ook.
Natuurlijk ben ik daar ongelofelijk blij mee :)
Toen ik eind vorig jaar naar de Kamer van Koophandel ging had ik niet verwacht dat Pimpschuur zo'n groot succes zou worden.
Inmiddels is het zo druk dat ik niet meer alles zelf kan doen.
Ik heb immers nog een hele lieve dochter en man en ook zij willen moeders af en toe wel eens zien grinnn.
Om toch iedereen van leuke en originele spulletjes te kunnen blijven voorzien moet er dus iets veranderen.
Of beter gezegd; moet er uitgebreid worden!

Om te beginnen komen er meer ingekochte items in de shop.
En dan natuurlijk niet het assortiment dat je bij iedereen kunt vinden, neeeeee; wel alles even origineel en leuk!
Ik heb een hele lijst met geweldige winkels in het buitenland en ik blijf speuren naar spulletjes.
Wat gaat er zoal komen?
Vanalles!
Uiteraard heel veel spulletjes die te maken hebben met cupcakes, snoepjes, donuts, taartjes en meer zoetigheid.
Zeepjes, kaarsen, bestek, theepotten, borden, pennen, notitieblokjes, tassen, woonaccessoires en noem maar op.
Ik ben volop bezig met wat buitenlandse winkels voor regenlaarzen, mutsen, regenjassen, paraplu's en meer winterse spulletjes.
Op kleding gebied zal het meeste nog steeds handgemaakt blijven en uiteraard kun je nog steeds custom made blijven bestellen, dat gaat niet veranderen.
Wel komen er extra artikelen zoals pyjama's voor kinderen (natuurlijk vergeten we de jongens niet!) en ik hou mijn oogjes goed open, want er zijn hele leuke dingen verkrijgbaar.

En..... ik ben op zoek naar creatievelingen!
Ben jij handig en maak je leuke spulletjes die je graag zou willen verkopen?
Neem dan contact met me op!
Alles is welkom, als het maar (ik val in herhaling) leuk en origineel is.
Het assortiment van Pimpschuur valt niet in 1 zin te vatten en dat maakt het juist zo leuk. 
Kwaliteit is heel belangrijk omdat Pimpschuur graag goede spulletjes verkoopt.
Het gaat niet om de grote aantallen, daar hebben we immers groothandels voor.
Dus ook als je af en toe iets maakt of eenmalig, dan is dat prima!
Je mag zelf kiezen of je met je naam op de site wilt of liever anoniem en verder gaat alles in overleg.
Dus; mail me op info@pimpschuur.nl!

=======

Iets leuks gezien? Iets te vragen? Iets bestellen?
Mail naar info@pimpschuur.nl (liefst o.v.v. artikelnummer) en ik mail je zo snel mogelijk terug!

Fijne en mooie zonnige dag allemaal! Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl

 








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten