maandag 14 maart 2011

Leuke nieuwe spulletjes ingekocht en gemaakt

Vandaag geen foto's helaas. Zooo jammer, maar het is te donker.
Maar er is vandaag een hoop ingekocht. Speciaal voor de dames; sieraden!!!!!
Super leuke kettingen, armbanden, oorbellen en ringen.
Allemaal even leuk en kleurig.
Voor de kleine meisjes zijn er ook een paar kettingen.
En......... de serie handgemaakte zoete verleiding heeft weer een aardige uitbreiding in het assortiment.
Een ring met een taartje, een setje oorbellen ketting en een ring, geweldige cupcake bedels en nog veel meer.
Zelfs een begin van NOG een nieuw Pimpschuur produkt; handgemaakte flatbacks.
Super leuk om mee te scrappen, op fotolijstjes te plakken, op sieradenkistjes of welke andere creatieve uitspatting dan ook.
Ik hoop dat ik morgen wat foto's kan maken.

En ondertussen ben ik ook nog begonnen aan nog een lief overslagrokje van Japanse stof. Bestemd voor het kraampakket waar ik al een tijdje mee bezig ben. Dat moet en zal deze week echt echt echt af komen.
Voor het kleine manneke heb ik alles af, voor zijn grote zus bijna en voor zijn moeder ook bijna.
Alleen...... wat kan je nou voor vaders in een kraampakket doen?!
Ik heb me gek zitten denken, maar ik weet het niet!
Verder dan een flesje bier kom ik niet...... Iemand nog goeie ideeen?

O ja..... er moeten ook nog 4 tasjes af voor een goed doel. Ach... het is nog maar maandag toch?

Slaap lekker allemaal! Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl
http://pimpschuur.hyves.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten