vrijdag 11 maart 2011

Give away DE WINNAAAAAAR!!!

Ik heb zojuist de winnaar van de give away getrokken. Deze keer volledig profi; via random.org.
Jullie hebben allemaal een nummertje gekregen en random.org pikt dan een nummer eruit voor me.
And the winner is......................................... MAAIKE!!!!

GEFELICITEERD!



De lente tas komt naar je toe!

Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen en hou de blog in de gaten, binnenkort komt er WEER een give away!
Maar eerst zijn er nog wat andere dingen die 'moeten' gebeuren, wat kleine naaiklusjes, een begin maken aan de collectie zomerkleertjes, een paar tassen maken voor een goed doel dat me benaderde en nog een kraampakket afmaken.
Kuch... dat kraampakket moet nu echt af, want anders zit het lieve kereltje straks al op de basisschool...
Maar het is zo lastig om een pakket samen te stellen. Ineens is niets meer origineel genoeg, zie ik overal foutjes, MAAK ik ook ineens rare foutjes die ik normaal niet maak. Zo raar...
Constant vraag ik me af; vind moeders dat wel leuk? Wat nou als het haar smaak niet is? Of nog erger; wat als ze het pakket open doet en teleurgesteld is?!
Lastig....

Iets gezien? Iets vragen? Iets bestellen?
Mail naar; info@pimpschuur.nl en ik geef je zo snel mogelijk antwoord!

Het is mooi weer vandaag, ik hoop dat iedereen een leuke dag gaat hebben!
Groetjes, Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl
http://pimpschuur.hyves.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten