maandag 10 januari 2011

DE GIVE AWAY!!

Hij is klaar! Tromgeroffel.............. tatatatadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Zie hier DE give away. Een Hollands pakket met allemaal handige spulletjes voor baby's.
Het is een best flink pakket geworden gemaakt van Hollandse stoffen. Wat zit er allemaal in?
Kijkt u even mee;






Een leuke kruikzak met aan de binnenkant witte badstof. Met speciaal voor deze gelegenheid een strik van boerenbont ruitjeslint om de kruikzak dicht te binden.




Een schattig labeldoekje met een boertje en boerinnetje en een molen op de achtergrond met natuuuuuuurlijk tulpen erop. En 12  labeltjes eraan, boerenbont ruitje, nederlandse vlag, hartjes, hollands rood en hollands blauw. Aan de achterzijde zit een goede kwaliteit lekker absorberende witte badstof.
En de labeltjes... die zitten overdreven goed vast genaaid, al kan je bij die ukkies eigenlijk nooit iets overdreven goed vastzetten. Deze labeltjes komen pas los als je kleintje met een schaar om kan gaan, dan kan hij/zij ze eraf knippen.






Een handig luieretui! Afsluitbaar met klittenband, dus geen gedoe als je met een verhit hoofd je kleintje in bedwang probeert te houden en wilt voorkomen dat alles ondergesmeerd .... nah ja... jullie begrijpen de strekking; het is handig.
Op de foto zit er een luier maat 5 in, dus hij heeft lekker veel ruimte.
Ideaal, want zo kan je EN luiers EN luierdoekjes meenemen.



Een lieve slab van goede kwaliteit rode badstof.
Afgezet met een blauw/wit boerenruitjesband en er zit een applicatie van een molentje op.
Op en top Hollands!



En het sluitstuk van deze give away; een super leuke slab met een boertje, tulpjes en een rood/wit boerenruitjesband. Cute!

Zo. Dat wassem. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Nu de uitleg.
Dies heel makkelijk.

DE UITLEG

Het is helemaal gratis. Dus ook geen verzendkosten!

Iedereen mag meedoen met de give away. Voor jezelf, of voor die vriendin die net een kleintje heeft, of voor... verzin maar.
Om mee te kunnen hoef je alleen maar een berichtje achter te laten op deze blog, of je stuurt een mailtje naar info@pimpschuur.nl
Het is leuk als je deze give away noemt op je blog of hyves of ergens anders, maar het is niet verplicht!
Deze give away is om te vieren dat we onlangs de eerste 1000 pageviews haalden.
En een beetje levendigheid op de blog kan natuurlijk nooit kwaad ;)

Deze give away gaat vanaf nu in en eindigt op maandag 24 januari om 0.00 uur.
Tot die tijd kun je jezelf opgeven, al jullie namen gaan op een papiertje in een hoge hoed (nou ja... lees; een grote kom) en op 25 januari trek ik daar een papiertje uit. Degene wiens naam daarop staat krijgt het hele pakket toe gezonden. Simpel toch?!

Heb je nog vragen? Dan kan je altijd mailen naar; info@pimpschuur.nl of laat een bericht achter op de blog.

Groeten en een hele fijne dag, Eveline
http://www.pimpschuur.nl/
info@pimpschuur.nl
http://pimpschuur.hyves.nl/




20 opmerkingen:

  1. mariella de vreede uit delft loot graag mee

    wat een super idee en wat leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je maakt geweldige dingen en dan ook nog een Give Away! Waar ik mezelf graag voor op geef!
    Mijn complimenten!
    Sabrina
    sabrinamailen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!!

    Hier wil ik heel graag voor mee loten, aangezien mijn babyboy een oud hollands kamertje heeft!

    Liefs,
    Nienke Bleeker

    martin.nienke@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Eveline,

    Gefeliciteerd met het behalen van een mijlpaal en wat leuk dat je ons daarbij wilt betrekken met deze geweldige aktie!!! Ik zou heel graag meeloten :-). Heel veel succes met je website!
    Liefs Patricia van Boven
    patriciadorrestein@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ow wat super leuk zeg!!!
    ik zou ook heel graag meeloten!
    ik heb zelf 3 kinderen en van mijn zusje erg veel gekregen nu is ze zelf zwanger en dit zou een geweldig leuk kado zijn
    liefs Jeannette wiekema uit Hoogeveen
    Misskaylee81@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Super leuk!
    Ik doe graag mee!
    Groetjes Daniela Frau
    Danielaendanilla@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk pakket. Bij deze wil ik me dan ook opgeven. Het pakket is dan ook niet voor mij. Maar voor de opa en oma van mijn dochter. Dan hebben ze iets voor zichzelf. Ze doen zoveel voor ons omdat ik een alleenstaande moeder ben. Ze verdienen het gewoon.

    Groetjes Kirsten Hop uit Breda
    kirsten1977@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vind dit echt super mooi wat je gemaakt hebt
    Dus wil daarom ook graag meeloten
    mamavandzemilendylano@msn.com

    Groetjes Romina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hi

    nogmaals maar proberen! ik wil ook graag meeloten! vind het echt een super idee!

    gr angela
    angela_smile16@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil ook wel graag mee doen, echt super wat je doet.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een kei super leuke actie!!!! Geweldig gewoon wij zouden echt heel graag mee willen loten voor deze super set.

    Onwijs bedank voor deze actie!!!!

    Jacqueline Friends Putten
    friends@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Graag wil ik meeloten voor mijn schoonzus die zwanger is.
    Groeten,
    Beate de Boer, Delfzijl.
    bikechick@kpnplanet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bruintjej@hotmail.com11 januari 2011 om 23:31

    Wauw dat is leuk ik zou graag mee loten voor mij a.s. kleinkind

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk al die reacties!!
    Jullie staan allemaal, samen met de aanmeldingen via de mail, op de lijst.
    Erg leuk een beetje levendigheid op de blog!

    Groetjes, Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee Eveline ,

    Wat een prachtig pakket en dingentjes heb je weer gemaakt zeg!
    Echt heel erg leuk setje.
    ik weet zeker dat je hier iemand heel erg blij mee gaat maken .
    Uiteraad loot ik zelf ook graag mee.

    Liefs Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi,hoi,

    fantasties leuke site ben je aan het maken en ook de dingen zijn heel mooi en creatief.
    toppie ga zo door.
    en stop mijn naam ook maar in de hoed , kan ik er iemand blij mee maken , want ik doe veel vrijwilligerswerk en ken veel mensen die leuke dingen kunnen gebruiken

    ingediepstraten@hotmail.com

    fijn weekend nog

    liefs en kissssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi,hoi,

    fantasties leuke site ben je aan het maken en ook de dingen zijn heel mooi en creatief.
    toppie ga zo door.
    en stop mijn naam ook maar in de hoed , kan ik er iemand blij mee maken , want ik doe veel vrijwilligerswerk en ken veel mensen die leuke dingen kunnen gebruiken

    ingediepstraten@hotmail.com

    fijn weekend nog

    liefs en kissssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik wil ook graag mee loten

    wat een leuke aktie

    nicole van lith--stadskanaal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo,
    Jullie hebben er hele mooie dingen op staan.
    Ik wil ook graag mee loten voor zo prachtig pakket.

    kbrouwer84@quicknet.nl.

    Groetjes Karin Erkamp-Brouwer uit Zwaag

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hallo wat mooi en wat n werk zal dat geweest zijn en daar wil ik graag voor mee loten voor me schoonzusje die moet over drie weken bevallen zal ze heel mooi vinden en ik heb gelijk wat om te geven als de kleine man geboren is ,mvg maaike de bruin gouda , mmdebruin@versatel.nl

    BeantwoordenVerwijderen