dinsdag 25 januari 2011

And the winner issssssssssssssssssssssssss + verrassing

Tromgeroffel......
Spanning.....



Ik heb net iedereen een nummertje gegeven, nummertjes in een kom gedaan en overdreven goed gehusseld en toen met mn ogen dicht een papiertje eruit getrokken en het was.....

DAISY !!!!

Van harte gefeliciteerd met het pakket Daisy!

Maar............................................... ik vind het zo enorm leuk dat jullie allemaal hebben meegedaan, er waren 24 aanmeldingen in totaal, (op de blog + via de mail) waarvan er sommigen waren die ik zo het pakket had willen geven omdat hun verhalen schrijnend waren, of juist leuk of omdat mensen mee deden om een hele lieve reden voor een ander.
Maar er was maar 1 pakket om te verloten.
Daarom heb ik besloten om NOG iemand zijn nummer te gaan trekken en diegene krijgt alsnog een leuk pakketje thuis gestuurd. Het zal niet zo'n groot pakket worden als DE give away, maar gewoon iets leuks als dank voor het enthousiasme dat jullie hadden.
Zijn jullie er klaar voor? Ik ga nu mn ogen dichtdoen en nog iemand trekken.......

Weer tromgeroffel....

De cijfers zijn laag vandaag... het is nummer 4.
Ik hoor jullie denken; zeg nou wie het issssssssssssssssssssssss.
Ok!

Lenny heeft het dankjewelpakket gewonnen!!!

Jij ook gefeliciteerd met je pakket. Ik ga het zo snel mogelijk maken en dan komt het jouw kant op!

Niets gewonnen?
Niet getreurd! Jullie hebben zo jullie best gedaan, dat we nu bijna zitten aan de 1500 pageviews!
Dus ik had zo gedacht om als we de 2000 pageviews halen gewoon weer een give away te doen!
Jullie kunnen nu nog hints geven over wat jullie graag als give away zouden willen. Alle ideeen zijn welkom!

Voor jullie allemaal een fijne dag en dankjulliewel voor het meedoen!
Groeten, Eveline
http://www.pimpschuur.nl/
info@pimpschuur.nl
http://pimpschuur.hyves.nl/

1 opmerking:

  1. wonnaars gefeliciteerd!!
    erg leuk jamer dat ik er niet tussen zat;)
    maar het jullie van harte gegunt!

    liefs jeannette wiekema

    BeantwoordenVerwijderen