donderdag 31 oktober 2019

We zijn weer terug!

TIJD VOOR NIEUWE POSTS 

Het is langgggggggg geleden dat ik hier nog iets zette.
3 Jaar en  4 maanden maar liefst!
Inmiddels is er een prachtige site (Pimpschuur.nl
Veel makkelijker shoppen en zowel voor jullie als voor mij overzichtelijker.
Winkelwagentje vol gooien en gaan met die banaan :P

Omdat op de site geshopt kan worden en de blog hiervoor niet meer nodig is, besloot ik (10 minuten geleden, ben nog altijd even impulsief :) ) de blog weer te gaan gebruiken, maar dan om posts aan te maken met waar ik allemaal mee bezig ben.
En dat is een hoop!
Eerder dit jaar lag alles even stil omdat ik een traject volgde bij een revalidatie centrum, iets met een knie die dwars ligt, maar de laatste weken ben ik weer volop bezig en.... Ik geniet!
Niks zo leuk als allemaal nieuwe dingen maken, nieuwe technieken uitproberen, nieuwe patronen tekenen.
En dat wil ik graag delen met andere naaifanaten en frutselaars.
Daarom; de blog weer nieuw leven inblazen!

Een paar fotootjes van de dingen die ik de laatste tijd maakte;

Helemaal blij met de pailletten applicatie die keerbaar is


Ik ben momenteel helemaal dól op siersteken bij raglan modelletjes :)




Zoooo verliefd op deze stof!


Een klein begin met kadootjes voor december in de shop

Het begin van een nieuw model jurkje
Vandaag was weer een drukke dag.
De BTW aangifte moest eruit (verplichte kost die ik zolang mogelijk uitstel lolll), foto's gemaakt van nieuwe voorraad en online gezet.
Een begin gemaakt aan een nieuw model jurkje, het moet een raglan jurkje worden.
Op het moment helemaal dol op raglan modelletjes.
Het is net even anders dan anders en de vrolijk gekleurde siersteken op de naden hebben zo'n leuk effect.
Die komt dus vaak terug dit seizoen.
Nog niet ver gekomen met het ontwerp, was de afgelopen dagen een tikkeltje TE druk geweest en was stiekem een heeeeel klein beetje in slaap gevallen op de bank WHAHAHHAHAA
Maar geen nood; de dag is nog niet om!
Binnenkort het eindresultaat van het tekenen :)

Heb een fijne dag allemaal!
Groetjes, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten