woensdag 1 juni 2016

Zeversjaaltjesssss (en meer)

Zeversjaaltjes


Ze zijn zo leuk geworden!
Zoals je eerder kon lezen hadden we 2 testteams uitgekozen om ons ontwerp voor een zeversjaaltje te testen.
Daaruit rolde een definitief ontwerp en ik liet mijn creativiteit er heerlijk op los.
Zálig om te doen!
Niet alles ging meteen goed.... ik ontdekte dat een bredere rand kant tussen de 2 lagen stof niet werkt.
Dat gaat trekken op de punt en ziet er niet uit.
Voorlopig ben ik nog niet klaar met creatief zijn met zeversjaaltjes, er ligt nog een hele stapel stoffen en bandjes en kantjes en applicaties te wachten om verwerkt te worden.

Hier wat foto's van een aantal sjaaltjes.
Let niet op de kwaliteit foto's, daar moet ik nog een hoop aan doen.
Binnenkort komt er een spiegelreflexcamera en dan zal het aanzienlijk beter gaan.
De studiolampen die ik heb werken niet in combinatie met mijn bestaande fototoestel (krijg ik rare strepen) en daarom moest ik het voor nu doen met gewoon licht....
Ah ja... ik ben ook een naaister he... geen fotograaf :P








Voor degenen die het interessant vinden, de sjaaltjes kunnen HIER gekocht worden.



En ondertussen natuurlijk ook nog bezig met weer andere projecten.
De foto's zijn gewoon op mijn werkbureau gemaakt nét na het afronden van het werkstuk, dus totaal niet mooi, maar affijn... het geeft een idee ;)
Voor ze op de site gaan voor de verkoop maak ik betere grinnnnn.

Een rokje van schitterende indianenstof mét wit glitterelastiek

De stof was duur, maar ooooooo zo mooi :)


En deze 2 shirtjes maakte ik ook nog, die staan inmiddels wel te koop op de site.
Het waren heerlijke stoffen om te verwerken.




En wat ik vandaag op deze regenachtige dag ga maken....
Ik weet het nog niet.
Gisteren legde ik een stapel neer die ik wil verwerken, zowel privé als zakelijk.
De stapels bleven groeien .... en groeien.... en nog meer groeien en toen ze eenmaal klaar lagen schrok ik van de hoeveelheid lolll.
Ok... ik geef het toe; ik ben stofjesverslaafd!
Maar of ik nu verder ga met rokjes.... zeversjaaltjes... of toch dat shirtje voor mezelf of die broek voor dochterlief of de juffenkadootjes die ook nog moeten.....
Nog geen idee. Kan ook zomaar zijn dat ik voorbij mn stoffenkast loop en ineens een heel ander idee krijg :P

Geniet van deze woensdag!

Groetjes, Eveline
www.pimpschuur.nl









Geen opmerkingen:

Een reactie posten