vrijdag 11 september 2015

Voorraad bijgewerkt en lekker stofjes besteld + SALE

 
Weer lekker bezig


Zo.
Een ochtend gespendeerd aan het bijwerken van de voorraad op alle pagina's.

Ook moest helaas het tarief voor verzending naar Belgie aangepast worden.
De posttarieven zijn inmiddels zoveel gestegen dat het niet meer te doen is om alle prijzen voor Nederland en Belgie hetzelfde te houden.
Vanaf nu geldt er PER ARTIKEL een meerprijs (bij kleding vaak 2,00 bijvoorbeeld) voor verzending naar Belgie.
Maar als je meerdere stukken besteld is de kans groot dat we de prijs naar beneden kunnen bijstellen omdat we verschillende aanbieders hebben.
Er is geen gemiddelde te berekenen van wat een kledingstuk weegt, want een maatje 62 is natuurlijk heel andere koek dan maat 140.
Maar als ik toch heel stiekem me even aan een gemiddelde waag van niet te zware kledingstukken dan neem ik 200 gram per stuk.
Tot max 10 kledingstukken zou dan 10 euro kosten (via DPD dus mét verzekering tot 520 euro én met Track and Trace) vanaf 10 kledingstukken zou dan 13 euro kosten.
Verzenden via DPD is een proef, als het bevalt kan ik met wat rekenwerk in de toekomst een veel simpelere standaard aanhouden, iets in de trant van bij bestellingen vanuit Belgie die hoger zijn dan 75 euro de verzending gratis.
Maar voor nu doen we het zo; per kledingstuk reken ik een meerprijs van 2,00.
Bestel je meerdere artikelen dan krijg je van mij een mail waarin ik de exacte kosten bereken.
En informatie vragen is nog steeds gratis en vrijblijvend, dus schroom vooral niet!
De prijzen voor Nederland blijven wel inclusief verzending.

Inmiddels druppelen de nieuwe materialen binnen.
Nou ja... druppelen.... een paar keer per dag staat er wel weer een postbezorger voor de deur grinnikkkk.
Een paar foto's van een paar dingen die binnen zijn of onderweg zijn;

Deze is inmiddels gewassen en droog, ik denk... jurkje?









Ik denk dat het duidelijk moge zijn dat ik fan ben van de nieuwe hippe digitale prints?


Een foto gejat van internet, ik bestelde roze, rood en donkerblauw per meter mét cute bedeltjes om aan de ritsdingeses te hangen




O enne.... De bestaande voorraad is FLINK afgeprijsd, doe er je voordeel mee!
De actuele voorraad en SALE kun je HIER vinden.


=========


Iets leuks gezien? Iets bestellen? Iets te vragen?
Mail naar info@pimpschuur.nl (liefst o.v.v. artikelnummer) en ik mail je zo snel mogelijk terug!
=============

Meer informatie over bestellen kun je HIER vinden.
=========
Groetjes Eveline
www.pimpschuur.nl










Geen opmerkingen:

Een reactie posten