dinsdag 23 april 2013

Update ;) en bloglovin

Goedemorgen allemaal!

Het gaat iets beter hier gelukkig.
De start naar herstel is begonnen!!
De miskraam heeft nogal wat sporen achter gelaten.
In mn koppie heeft het wel min of meer een plekje gevonden, lichamelijk begin ik weer terug het bergje op te kruipen.
Kruipen, want als het aan mij gelegen had dan was ik alweer aan het rondspringen.
Maar als ik een beetje naar mijn lijf luister dan moet het allemaal nog even rustig aan.
Ik begin met rustig aan alles weer terug in kaart te brengen, de nieuwe bestellingen op te nemen en mensen terug mailen etc.
Het zal allemaal even duren voor alles rond is, dus wil ik nog heel even jullie geduld vragen.

Ook wil ik iedereen bedanken voor de super lieve reacties.
Ook al ken ik de meesten van jullie niet en jullie mij niet, de reacties waren er niet minder hartverwarmend om!
Ik kreeg veel mails en een aantal reacties op de blog van aardige begrijpende dames en dat voelde enorm fijn.
Dankjulliewel daarvoor!!!

Nog iets anders....
Van andere blogdames begreep ik dat Google Reader per 1 juli ermee stopt.
Ik wist niet eens dat ik dat gebruikte... :S
Diverse blogdames hebben zich als oplossing aangemeld bij www.bloglovin.com.
Omdat ik momenteel de moed niet heb om alles tot in de puntjes uit te zoeken heb ik besloten blind te varen op mijn blog collega's.
Dus... ook ik meldde me aan!
Overigens, voor wie het ook niet helemaal snapt; het schijnt ermee te maken hebben dat je dan alle blogs die je graag wilt volgen toch nog makkelijk kunt volgen.
Google reader zorgt voor de lijst met updates van blogs die nieuwe posts hebben geplaatst.
Zo kun je makkelijk zien wie iets gepost heeft.
Als het zo werkt, dan zal het andersom ook wel zo werken denk ik, dus als jullie mijn updates willen volgen dan kan dat dus via bloglovin.com.
Ik zou het graag beter uitleggen, maar helaas pindakaas... ik geef grif toe dat ik het zelf ook niet weet hahahaha.
Ik vermoed dat ik gewoon leuke blogs kan blijven toevoegen hier op blogspot, maar dat ik dan alleen de update lijst die je ergens onder je beheeraccount kan vinden niet meer kan gebruiken.
Nah ja.. ik ga gewoon braaf iedereen toevoegen op bloglovin, dan weet ik zeker dat ik niemand van jullie 'kwijt raak'.
Overigens...... ik ben gek op kwijlend kijken naar de prachtige creaties van anderen.
Naaien, haken, recepten of anderszins creatief; ik vind het leuk! Dus..... heb jij of ken jij nog een leuke blog? Laat maar een reactie achter hoor! Ik ben benieuwd!!

Mij volgen op bloglovin? Hier de link (of gebruik de button in het rechter menu, helemaal onderaan staat hij) ; <a href="http://www.bloglovin.com/blog/3392744/?claim=3gdv58r7zwf">Follow my blog with Bloglovin</a>

Een hele fijne dag allemaal! Hopen dat het zonnetje weer lekker terug komt in plaats van dit druilerig motregentje S:

Groetjes, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten