donderdag 17 januari 2013

Kadootje? Een kleine actie

Altijd leuk!

Een kleine 'actie'.
Vanaf vandaag kan het zijn dat je iets extra's bij je bestelling ontvangt.
De nieuwe collectie zomerse haarspeldjes, haarelastiekjes, kettingen, armbandjes enz. is namelijk volop in de maak.
Een flinke stapel ligt al klaar en de stapel groeit elke dag gestaag.
Evenals alle andere leuke dingen die worden voorbereid.
Het gaat niet snel, want er moet natuurlijk ook nog aan de winterse bestellingen gewerkt worden, maar dit jaar ben ik in ieder geval eens op tijd begonnen ;)

Foto's zullen binnenkort ongetwijfeld opduiken op de site, maar dan alleen als voorproefje.
De rest blijft lekker geheim tot het eerste deel van de collectie online kan.
Maar nu kan het dus zijn dat je een verrassing bij je bestelling ontvangt.
Niet bij elke bestelling, maar een aantal trek ik er (zonder te kijken!) van tussen en die zullen iets leuks krijgen.
Mocht je dit toevallig lezen voor je een bestelling plaatst; wil je bij je bestelling dan vermelden of je graag iets voor een jongen of een meisje zou ontvangen (ook zo sneu als ik haarspeldjes aan een jongen geef...) en het is ook wel handig om te weten hoeveel kinderen je hebt.
Ik zou het vervelend vinden als je bijvoorbeeld 2 meisjes hebt en je krijgt maar 1 kadootje.
Trek ik een bestelling ervan tussen waarvan ik de samenstelling van het gezin niet weet, dan gok ik op goed geluk.

==========

Iets leuks gezien? Iets bestellen? Iets te vragen?
Mail naar info@pimpschuur.nl (graag o.v.v. artikelnummer) en ik mail je zo snel mogelijk terug!

==========

Geniet van de prachtige sneeuw! Groetjes, Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten