zaterdag 8 december 2012

Tijdelijk langzamer mailverkeer

Hallo allemaal,

Het kan de komende tijd voorkomen dat je iets langer dan normaal moet wachten voor ik op mails antwoord.
Afgelopen vrijdagnacht is mijn schoonmoeder in het ziekenhuis opgenomen met een hersenbloeding.
Daardoor kan het hier af en toe wat hectisch zijn en dingen anders lopen dan de bedoeling was.
In de tussentijd ga ik wel gewoon door met het afmaken van bestellingen zodat deze in ieder geval op tijd klaar zijn, maar het kan gebeuren dat er te weinig tijd is om alle mails direct te beantwoorden.
Wil je met spoed antwoord? Vermeld dit dan even in je mail en ik doe mijn best.
Ik verwacht dat de rust over een paar dagen weer terug keert en dat alles hier dan weer normaal loopt.

Overigens zijn er de laatste tijd weer enorme problemen met de levertijden van de TNT.
Zendingen doen er langer over dan normaal.
Wil je nog iets bestellen dat je gegarandeerd voor de kerst binnen wilt hebben? Geen probleem, maar wacht dan niet te lang zodat ik ervoor kan zorgen dat je je bestelling ook echt op tijd binnen hebt.

Slaap lekker allemaal!
Eveline

3 opmerkingen:

  1. Ai ai, veel beterschap aan je schoonmoeder!
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is minder,spoedig herstel gewenst aan je schoonmoeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjulliewel voor de lieve reacties!
    Ook de reacties die via de mail binnen zijn gekomen stel ik heel erg op prijs.
    Super!

    Liefs, Eveline

    BeantwoordenVerwijderen