maandag 8 oktober 2012

NIEUW! Cupcake pakketten + GIVE AWAY!!

Cupcakes!!!
Leuk!!!!
Bakken is altijd leuk om te doen, maar cupcakes bakken en versieren is helemaal leuk om te doen!
Daarom stelde Pimpschuur samen met Hip in Holland deze leuke cupcake kadopakketten samen.
Hip in Holland maakte de geweldige stoffen kadozakjes met leuke teksten en Pimpschuur zorgde voor de vulling.
En omdat dit een geweldig nieuw product is doen we meteen een give away!
 =====

Mjammie!!

Wat zit er in het pakket?
Een zakje mix om eenvoudig cupcakes te maken,
voldoende cupcake papiertjes,
een uitsteekvorm die aan beide kanten te gebruiken is,
een tube met heerlijke roze topping waarmee je kleine of grote toeven op je cupcakes kunt maken,
2 Wilton wegwerpspuitzakken + spuitmondje om de topping in te doen,
roze rolfondant in de smaak vanille,
witte rolfondant vanillesmaak om prachtige figuurtjes uit te steken,
een doosje suikerhartjes roze/wit om je cupcakes mee te versieren.
En bij dit alles een prachtig stoffen kadozakje met de tekst Keep calm and make cupcakes.
Heel erg leuk om kado te doen voor elke gelegenheid, maar ook super om lekker zelf te houden!

Dit luxe pakket kost 29,95 inclusief verzending.
Dezelfde prijzen gelden voor Nederland en Belgie.

Artikelnummer 8651

======
Nog zo'n leuk luxe pakket!
In dit pakket zit;
een zakje mix om eenvoudig cupcakes te maken,
voldoende cupcake papiertjes,
een uitsteekvorm die aan beide kanten te gebruiken is,
een tube met heerlijke roze topping waarmee je kleine of grote toeven op je cupcakes kunt maken,
2 Wilton wegwerpspuitzakken + spuitmondje om de topping in te doen,
roze rolfondant in de smaak vanille,
witte rolfondant vanillesmaak om prachtige figuurtjes uit te steken,
een doosje suikerlelies om je cupcakes mee te versieren.
En bij dit alles een prachtig stoffen kadozakje met de tekst It's always time for a cupcake.

Dit luxe pakket kost 29,95 inclusief verzending.
Dezelfde prijzen gelden voor Nederland en Belgie.

Artikelnummer 8652

======
Zalig!
Bak nu de lekkerste cupcakes gewoon zelf.
Wat zit er in dit pakket?
Een zakje cupcake mix om eenvoudig zelf cupcakes te bakken,
roze rolfondant in vanillesmaak,
een doosje suiker viooltjes om je cupcakes te versieren,
voldoende cupcake papiertjes,
en natuurlijk het geweldige stoffen kadozakje met de tekst Keep calm and make cupcakes.
Helemaal super om kado te geven of lekker zelf te houden!

Dit geweldige pakket kost 23,95 inclusief verzending.
Dezelfde prijzen gelden voor Nederland en Belgie.

Artikelnummer 8653
========
DE GIVE AWAY!!




Kijk eens wat een geweldige give away!!
Een cupcake pakket om heerlijke cupcakes te bakken.
Wat zit er in het pakket?
Een zakje cupcake mix om eenvoudig zelf cupcakes te bakken,
roze rolfondant in vanillesmaak,
een doosje suiker viooltjes om je cupcakes te versieren,
voldoende cupcake papiertjes,
en natuurlijk het geweldige stoffen kadozakje met de tekst It's always time for a cupcake gemaakt door Hip in Holland speciaal voor Pimpschuur.



Normaal kost dit pakket 23,95 inclusief verzending, maar nu kun je het helemaal 100% gratis winnen!
Wat moet je ervoor doen?
Weinig!
Geef jezelf onderaan dit bericht op, of mail naar info@pimpschuur.nl om jezelf aan te melden.
De give away loopt tot en met woensdag 17 oktober 0.00 uur.
Waarom deze datum? De week erna is het herfstvakantie en er zullen ongetwijfeld veel mensen met de give away meedoen die graag tijdens deze vakantie cupcakes willen bakken.

Deze keer kun je je kansen overigens vergroten door OF volger van deze blog te worden, OF ons te volgen op Twitter OF ons te volgen op Facebook OF door aandacht te geven aan deze give away op je blog/site.
Je naam gaat voor elke actie een keertje extra in de pot.
Ben je al volger op de blog/Twitter/Facebook? Like, share of geef een commentaar en dan tel ik die mee ipv een nieuwe aanmelding als volger (dit kan dus maar 1 keer en geldt alleen als je NU al volger bent!).
Wil je NOG meer kans maken? Promoot ons dan bij je vrienden en als er daarna iemand zich opgeeft voor de give away en hierbij jouw naam vermeld (dit mag ook in een prive mailtje naar mij via info@pimpschuur.nl) gaat je naam nog eens een keer extra in de pot!
De uitslag maak ik donderdag 18 oktober bekend en dan kan het pakket nog diezelfde dag met de post mee.

HIER kun je ons vinden op Twitter en HIER op Facebook.



==========

Binnenkort! Nog veel meer spulletjes van Hip in Holland speciaal gemaakt voor Pimpschuur!
En nieuwe stoffen, strijkapplicaties en veeeeel meer leuks!

==========
 
Iets leuks gezien? Iets bestellen? Iets te vragen?
Mail naar info@pimpschuur.nl (liefst o.v.v. artikelnummer) en ik mail je zo snel mogelijk terug!
 
==========
 
Een hele fijne dag allemaal! Groetjes, Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl
 










23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give-away!
    Daar doe ik graag voor mee :-)
    Zoals je weet ben ik al volger van je ;-) op facebook staat je pagina ook op vind-ik-leuk en ik zal je even vermelden op mijn give-away pagina :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Ik doe ook graag mee! Weer een nieuwe hobby erbij... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe heel graag mee! Manlief is 20 oktober jarig en we wilden een hoge thee doen, dus dan komen die cupcake-jes erg goed uit!
    Maak natuurlijk ook even een melding op mijn blog van je give-away!
    En volg je ook op facebook (vanaf nu dan he)!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh leuk en leuk blog overigens,ik ben gelijk volger geworden,vind ik leuk op mijn FB en een link geplaatst bij het overzicht op mijn blog,nu maar netjes afwachten;-)ha,ha...

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. (sorry, nog een keer, en nu goed)

    ooooooo wat een leuke give away!!!
    daar wil ik heel graag aan mee doen.
    Ben volger geworden van je blog want er valt een hoop lekkers en leuks te zien.

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh wat super leuk ik doe graag mee.
    Ben dol op cupcakes.

    Hartelijke groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi blog, ik ben meteen volger geworden. De give away is geweldig leuk, ik doe graag mee met de herstvakantie die voor de deur staat en 2 meiden die graag bakken.
    Zal een linkje op mijn blog plaatsen.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is helemaal top zeg. Ik doe heel graag mee met jullie give away! Op de verjaardag van miijn jongste zoon 20 jr! Ga eens even verder snuffelen. Succes verder het is een heel leuk pakket om weg te geven en te ontvangen! Groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig blog heb je en wat een geweldige give away geef je weg, ik ben al een tijdje aan het wekken en wegen of ik met deze hobby zal beginnen. Ik ga morgen een linkje op mijn blog zetten en word nu vloger van je. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoe tof! ik doe graag mee met deze "zoete" give-away want wij zijn hier echte lekkerbekken en bovendien is zoonlief binnenkort jarig en die lust nog heel graag een lekker cupcakeje!
    Ik ga me direct aanmelden als volger, 'k zoek je even op bij facebook én zet een linkje op mijn blog!
    lieve groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waar cupcakes te vinden (te winnen) zijn, vind je mij :)
    Heb je ge 'vind ik leuk' op facebook & nu even een postje maken met je give a way

    BeantwoordenVerwijderen
  13. MMM lekker cupcakes ik heb zelf geen blog mag ik ook meedoen??

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I'm your blog follower and thank you for so wonderful giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. And I'm your follower on facebook as Anna Moses and on Twitter as Everyday_Wonder:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuke give-away!! Mijn dochtertje (van het rokje en het shirtje met het molentje!) is in de herfstvakantie jarig, dus het is natuurlijk geweldig als ik dit pakket gelijk kan gaan uitproberen. Dat gaat helemaal goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe meeee ik doe meeeeeeeeeee! :D

    Ik ben zot van cupcakes maken, dit mag dan niet ontbreken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee! Ik doe graag mee. Ben volger geworden. Je hebt een leuke blog.

    Ik zal een link op mijn blog plaatsen.
    Groet Ada

    www.stijlenzo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Also I would like sign up for these super candy.
    I shared on my sidebar.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Via via, kom ik je blog binnen wandelen zie ik me daar gelijk een super gave give away, als het mag doe ik graag mee.

    groetjes ILse

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee aan deze super gave give away. Ik ben volger geworden. Zet een linkje op mijn blog en heb je geliked op face book.

    BeantwoordenVerwijderen