donderdag 13 september 2012

Mailproblemen!!

Meel



Lieve allemaal.

Er zijn flinke mailproblemen.
Erg onhandig omdat alle communicatie met jullie via de mail verloopt....
Sommige mails die jullie versturen ontvang ik niet en sommige mails die ik verstuur komen niet aan.
Waar het aan ligt weet ik nog niet, maar ik doe mijn best het te achterhalen.
Krijg je niet snel antwoord op je mail of had je een mailtje van mij verwacht? 
Ga dan alstjeblieft niet zitten wachten, maar kruip in je toetsenbord en waag er nog een mailtje aan!
Doorgaans reageer ik vrij snel op de mailtjes, binnen een paar uurtjes, het komt eigenlijk nooit voor dat je een dag moet wachten.

Ondertussen is de griep bijna weg getrokken en ben ik weer lekker aan het werk.
Doordat ik ziek was loop ik wel achter met bestellingen, maar komend weekend werk ik gewoon door om zo de achterstand een beetje in te halen.
Ik doe mn best!

Fijne dag allemaal en vang die paar zonnestralen op!
Groetjes, Eveline
info@pimpschuur.nl

 
 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten