woensdag 19 oktober 2011

BESTELLEN

Iets leuks gezien?
Leuke cupcake lipgloss
Cute bambi kussen
O zo leuke zeep cupcake met badeend
Heb je iets leuks gezien en wil je het bestellen? 
Dat kan heel simpel door me een mailtje te sturen via info@pimpschuur.nl.
Het is handig als je hierin het artikelnummer vermeld, maar niet noodzakelijk.
De artikelnummers kun je onder de beschrijving van de producten vinden.
Je krijgt van mij dan zo snel mogelijk een mail terug met daarin het totaalbedrag van je bestelling en mijn bankrekening gegevens die je nodig hebt om te kunnen betalen.
Je bestelling zal zo spoedig mogelijk naar je verzonden worden, is dit niet mogelijk doordat een artikel bijvoorbeeld nog gemaakt moet worden, dan stel ik je daarvan op de hoogte in de mail met de bankrekening gegevens. 
We zullen dan samen overleggen over de levertermijn.

Over de prijzen;
De op de blog vermelde prijzen zijn bijna altijd inclusief verzendkosten. Bij elk artikel staat er vermeld of het inclusief of exclusief verzending is. 
Als het exclusief verzending is dan komt dat omdat het artikel met pakketpost verzonden moet worden door zijn afmeting en/of gewicht. 
In principe gaat de verzending via TNT, deze rekenen 6,75 voor pakketpost. 
Op verzoek kan ik het pakket ook via DHL verzenden, dit is 4,95.
Bestel je meerdere artikelen?
Als je meerdere artikelen besteld en 1 hiervan is pakketpost, dan krijg je een kleine korting op de artikelen die je meebesteld die INCLUSIEF verzending op de blog staan. 
Bestel je meerdere pakketpost artikelen, dan kost de verzending uiteraard maar 1 x 6,75.
In de mail die je van mij ontvangt over de totaalprijs van je bestelling zal ik in zo'n geval duidelijk vermelden hoe de totaalprijs tot stand is gekomen.

Wil je iets speciaal voor jou laten maken? Leuk!
Mail ook in dat geval naar info@pimpschuur.nl en dan gaan we samen kijken wat er allemaal mogelijk is.
We komen er vast uit!

Uiteraard kun je ook alle andere vragen, opmerkingen etc. mailen naar info@pimpschuur.nl

Veel kijk/leesplezier op de blog!
Eveline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten