vrijdag 3 juni 2011

De jongenscollectie!!!!

Of toch niet?





Trots had ik hier het eerste shirt uit de nieuwe jongens collectie willen laten zien.
Maar............................. toen ik bijijijijijna klaar was bleek dat ik te weinig band had om de rechterkant van het shirtje af te werken.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Dus vanavond maar nieuw band bestellen en het al vastgenaaide stukje band (want waarom zou je voor het naaien nog een keertje opnieuw meten als het een paar dagen terug nog leek te passen...) lospeuteren dat met een dubbele stretch steek vast zit.
Maar binnenkort zal hier dan toch echt het eerste jongens shirtje staan.
Het is een shirtje in maat 98 en de applicatie van de vredelievende (niet goed te zien op de foto, maar hij maakt het peace teken grinnn) alien komt er nog op.

Jammer dat ik geen knul heb, want ik vind hem erg leuk!

Fijne zonnige dag voor jullie allemaal!!! Groetjes, Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl
http://pimpschuur.hyves.nl/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten