dinsdag 26 april 2011

Bietje stil

Het is hier een beetje stil de laatste tijd.
Maar niet omdat ik heb zitten niksen hoor! Nou ja.... ok... tijdens pasen wel, toen was er lekker de tijd om heerlijk met het gezin erop uit te trekken.
En verder ben ik bezig geweest met een aantal erg leuke opdrachten en nu die de deur uit zijn ben ik nog bezig met het laatste dat nog 'moest' gebeuren; taartjes enzo maken voor een goed doel.
Ik wilde er al een tijdje hier wat over schrijven, maar omdat het te druk was is dat niet gelukt.
Mocht je toch nieuwsgierig zijn waar al die taartjes (foto's volgen nog) voor zijn, dan kun je dat hier lezen.

http://www.hetwittedorp.nl/nieuws/buurtbewoonster-juliette-verkoopt-voor-het-goede-doel

Een erg leuk initiatief voor een ontzettend goed doel!

Het is paasvakantie hier, dus er zal wat minder geblogd en genaaid en gedaan worden, maar ik wil wel proberen steeds weer iets leuks hier neer te zetten.

Iets leuks gezien? Iets te vragen? Iets bestellen? 
Mail naar; info@pimpschuur.nl en ik mail je zo snel mogelijk terug!

Geniet allemaal van jullie paasvakantie en het mooie weer!
Groetjes, Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl
http://pimpschuur.hyves.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten