maandag 6 september 2010

Jaaaaaaaaaaaaa!!!! Pimpschuur gaat BLOGGEN!

De site is nog niet eens open, maar toch gaan we bloggen! Er gebeurd elke dag zo ontzettend veel.
Volop produkten voor Pimpschuur.nl aan het maken.
En wat gaan er veel produkten komen! Ik zal straks wat fotootjes van dingen die al klaar zijn proberen te plaatsen.
Ik heb nog geen foto's van alle produkten die klaar zijn, maar binnenkort zal ik eens een dagje gaan fotograferen.
Ook nog een hele kunst om al die mooie spullen ook een beetje mooi en professioneel op foto te zetten.
Dus vergeef het me maar als de foto's niet helemaal prachtig zijn.
Er valt nog een hoop te leren.

Wat is Pimpschuur nou eigenlijk?
Nou....... heb je even?
Pimpschuur doet verschillende dingen. Uiteraard zoals het woord Pimpschuur al zegt; pimpen.
We kopen hele oude versleten kansloze meubelstukken op. Dit kan vanalles zijn; kinderbedjes, kasten, banken, lampen, commodes, stoelen of wat dan ook. Eerst word alles wat stuk is gemaakt of vervangen en dan word het meubelstuk gepimpt tot het helemaal super hip is.
Maar Pimpschuur doet nog meer. We hebben super leuke gehaakte mutsen en sjaals in het assortiment. Haarknipjes waarbij de opzet is om zo origineel mogelijk te zijn. Er zijn verschillende artikelen op de markt om leuke knipjes te maken, daarmee werkt Pimpschuur ook. Maar..... we maken ook ons eigen assortiment bekleding voor de haarknipjes! Binnenkort laat ik hier wat voorbeelden van zien.
We maken ook tassen, zowel voor kinderen als voor volwassenen. Hierbij gebruiken we een heel uitgebreid scala aan materialen. Binnenkort komt er zelfs een unieke verzameling stoffen uit Amerika en Canada om de tassen nog origineler te maken.
Dan hebben we nog de paspoorthoesjes, luierzakken, memoborden, slabbetjes, schorten, kussenhoezen, ledikant/wieglakentjes, stoffen kinderkamerschilderijtjes en fotoboeken.
En......... echt heel heel heel leuk; een hele collectie kindershirts.
Er zijn op dit moment 2 collecties van Pimpschuur. Een ervan is speciaal ontworpen en gemaakt voor de 'stenen' winkel van Eigenwijs kinderkleding in Dordrecht.
Hier een link naar de virtuele winkel van Eigenwijs; www.winkelplein.nl/winkeleigenwijs/
Deze collectie is nog niet helemaal klaar, dus bestellen kan nog niet. Maar ik zal deze week alvast een paar fotootjes laten zien, want ze zijn errug leuk!
Daarnaast is er een collectie voor Pimpschuur zelf.
De collectie bestaat uit hele mooie kwaliteit rompertjes en t-shirts die helemaal gepimpt zijn.
Gebruik makend van hele mooie full color en velours en geborduurde applicaties in combinatie met verschillende stoffen, lint, band, kantjes en wat er verder nog mooi is, zijn de shirts helemaal gepimpt tot super hippe unieke kledingstukken.
En... alsof het allemaal nog niet genoeg is... er staat nog het een en ander op de 'to do list'.
Twee hele originele unieke dingen waar ik nu nog niets over verklap. Als het topsecret 'iets' af is, dan horen jullie er ongetwijfeld meer van.
Ook staan er nog jurken, rokjes en ieniemienie pantoffeltjes voor hele ieniemienie pasgeboren babytjes op de to do list.
Pfffff wat een lijst!
Als de site en de produkten eindelijk online staan, kunnen we met recht zeggen dat er vast voor iedereen wel wat wils op te vinden is!

Ik hoop dat jullie ondanks het laaaaaaaaaaaange bericht toch nog terug durven komen.
Beloof ik dat ik in het vervolg de berichten iets korter hou HAHAHA.
Alhoewel..... mij kennende....

Groetjes, Eveline
http://www.pimpschuur.nl/
info@pimpschuur.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten